« 「笑笑庵」 | Main | 「スクニッツオ!」 »

2007.04.28

「汐風」

「汐風」麹町店で宴会。千代田区麹町4-2北島ビルB1。3265-6097。
麹町駅2番出口かJR四谷駅いずれも徒歩3分。新宿通沿い。カウンターと小上がりの庶民的な割烹。船宿の経営で、立派な魚拓が目に付く。金目鯛のしゃぶしゃぶが美味。カサゴのひれ酒も。

魚料理店「汐風」に行ってみました

« 「笑笑庵」 | Main | 「スクニッツオ!」 »

★和」カテゴリの記事

四谷」カテゴリの記事

Comments

Post a comment

Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.

(Not displayed with comment.)

TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/3458/14871435

Listed below are links to weblogs that reference 「汐風」:

« 「笑笑庵」 | Main | 「スクニッツオ!」 »